صفحه اول ثبت نام جستجو اعضاي سايت از ديگر سايت ها بانك اطلاعات معلم ها تماس با ما
سوالات امتحان نهایی عربی 3 ، سوالات امتحان نهایی حسابان سوم ریاضی ، سوالات امتحان نهایی جبر و احتمال ، سوالات امتحان نهایی جبر و احتمال ، سوالات امتحان نهایی فیزیک 3 ، سوالات امتحان نهایی هندسه 2 ، سوالات امتحان نهایی انگلیسی 3 ، سوالات امتحان نهایی دین و زندگی 3 ، سوالات امتحان نهایی شیمی 3 ، سوالات امتحان نهایی زیست شناسی 2 ، سوالات امتحان نهایی زبان فارسی 3 سوم دبیرستان ، سوالات امتحان نهایی ادبیات فارسی 3، سوالات امتحان نهایی ریاضی 3 سوم تجربی ، سوالات امتحان نهایی زمین شناسی ، سوالات امتحان نهایی تاریخ ایران و جهان سوم انسانی ، سوالات امتحان نهایی جغرافی 2 سوم انسانی ، سوالات امتحان نهایی جامعه شناسی 2 سوم انسانی ، سوالات امتحان نهایی آرایه های ادبی ، سوالات امتحان نهایی فلسفه و منطق ، سوالات امتحان نهایی سوم راهنمایی : قرآن ، املا و انشا ، دینی ، علوم سوم راهنمایی ، جغرافیا ، آمادگی دفاعی ، اجتماعی ، تاریخ ، حرفه و فن ، عربی ، انگلیسی و ریاضی کلاس سوم راهنمایی // نمونه سوال امتحانی کلاس اول دبیرستان : ریاضی 1 ، دین و زندگی 1 , انگلیسی 1 ، شیمی 1 ، اجتماعی 1 ، زبان فارسی 1 ، علوم زیستی و بهداشت ، فیزیک 1 ، عربی 1 ، ادبیات فارسی 1 // سوالات امتحانی کلاس دوم دبیرستان رشته ریاضی و تجربی : ریاضی 2 ، شیمی 2 ، فیزیک 2 ، هندسه 1 ، عربی 2 ، آمادگی دفاعی ؛ زیست شناسی 1 // سوالات امتحانی پیش دانشگاهی رشته ریاضی تجربی انسانی :ریاضیات گسسته ، هندسه تحلیلی و جبر خطی ، حساب و دیفرانسیل و انتگرال ، شیمی پیش دانشگاهی ، فیزیک پیش دانشگاهی ، معارف اسلامی ، زیست شناسی پیش دانشگاهی تجربی ، علوم زمین ، ریاضیات عمومی پیش دانشگاهی زبان فارسی و ادبیات فارسی پیش دانشگاهی
  ورود به سايت
نام كاربري
رمز ورود
       
عضويت ويژه
عضويت عادي
رمز عبور را فراموش كرده ام
  جدید ترین اخبار بورس و بیمه
  اخبار علمی
صفحه اول -- مقالات علمی -- مقالات متفرقه
چاپ اين صفحه   افزودن به علاقه مندي ها   لينك rss   ارسال مطلب
انگليسي در خواب

مقدمه:

امواج مغزي انسان در حالت خواب با حالت بيداري تفاوت مي کند. وقتي انسان خواب است امواج مغزي او شکل خاصي مي گيرند و به همين دليل انسان خوابيده فقط آن امواج را مي شناسد و با آن امواج واکنش هاي بدن خود را تنظيم مي کند.
حال تصور کنيد که يک دوره کامل آموزش انگليسي به صورت صوتي (و به شکل آموزش زبان مادري يعني ابتدا درس به فارسي تشريح و سپس به زبان انگليسي ارائه شود.) حاوي بيش از چهل ساعت آموزش با امواج مغزي حالت خواب مدوله شود. يعني به اصطلاح مهندسي مخابرات پوش امواج مغزي اصوات آموزشي باشند. در اين حالت مغز ضمن پذيرش امواج خواب عميق ، امواج ضميمه و پوش آن را نيز بدون مقاومت مي پذيرد و آنها را به دروني ترين لايه هاي خود راه مي دهد. اکنون فرض کنيد با تکنيک ‌binaural صداهاي آموزشي فضايي شوند. يعني به شکلي درآيند که تمام محفظه اسکلت درون مغز را به سلطه خود درآورند و فرد خوابيده احساس کند که به جاي يک صداي بيروني از درون فضاي سرش صداها بيرون مي آيند (يعني درست حالتي که انسان وقتي با خودش حرف مي زند و گفتگوي دروني روزانه خود را شکل مي دهد).
در اين حالت مغز انسان با لذت و شوق و آغوش باز تمام اطلاعات صوتي را بدون هيچ پيشداوري به درون حافظه عميق و ضمير ناخودآگاه ارسال مي کند. و چند ساعت بعد که فرد از خواب بيدار مي شود مي بيند به طور ناخودآگاه هزاران واژه و اصطلاح انگليسي برايش آشنا و معنا دار شده اند و از همه مهم تر هنگام برخورد با يک مطلب احساس مي کند که قبلا آن را جايي شنيده است و برايش بسيار آشنااست. با توجه به اينکه اين شيوه يادگيري مستقيما در داخل مغز و سوار بر محمل امواج مغزي صورت مي گيرد ، اثر بخشي آن فوق العاده است. اين در حالي است که درس هاي آموزشي انتخابي همزمان فارسي و انگليسي هستند و در نتيجه فرد احساس مي کند که درس هاي انگليسي داده شده در حقيقت بخشي توسعه يافته از واژه نامه و دايره لغات فارسي او هستند و به قولي ديگر زباني جديد نياموخته بلکه همان زبان مادري اش را توسعه داده است که اين شکل يادگيري زبان عالي ترين و صحيح ترين شکل ممکن براي آموختن يک زبان جديد است.
مجموعه يادگيري انگليسي در رويا با حضور بيش از پنجاه مهندس و روانشناس و زبان شناس تهيه شده است و در نوع خود عالي ترين شکل آموزش سريع زبان انگليسي براي تمام سنين محسوب مي شود

سوالات
سوال: چگونه مي توان در خواب انگليسي ياد گرفت؟ همه مي دانيم كه در حالت خواب ذهن هشيار شخص فعال نيست و در اين شرايط چگونه ممكن است فرد بتواند مطلبي را ياد بگيرد؟

جواب:علاوه بر شيوه يادگيري هشيارانه ، انسان داراي استعداد يادگيري مطالب جديد به صورت ناخودآگاه و به كمك ضمير ناهشيار نيز مي باشد. با گذشت سن مقاومت و اينرسي ذهن در مقابل يادگيري مطالب جديد ، بخصوص زبان هاي جديد بيشتر مي شود.مقاومت ذهن هشيار در مقابل فرآيند يادگيري زبان جديد بسيار بيشتر از مطالب علمي بكر و تازه است ، چرا كه زبان ابزار تفكر ماست و ما در طول شبانه روز به كمك زبان مادري خود دائم در حال صحبت كردن با خود و در حقيقت فكر كردن هستيم و بديهي است كه يادگيري لغات جديد به معناي وسعت بخشيدن به دايره تفكر است كه معمولا ذهن به خاطر ترس از ناشناخته ها هميشه در اين خصوص مقاومت زيادي از خود نشان مي دهد. برعكس وقتي انسان خواب است ، دخالت ضمير هشيار و به بياني دانسته هاي قبلي در فرآينده يادگيري و يادسپاري به حداقل مي رسد و در نتيجه كالبد شخص براي جذب مطالب جديد مستعد تر و آماده تر است.

ماحصل مطالب فوق را مي توان اينگونه خلاصه كرد كه انسان در خواب براي يادگيري مستعد تر و آماده تر است ، چرا كه دخالت افكار و باورهاي مزاحم و منطقي در اين حالت به حداقل مي رسد. از سوي ديگر بدن انسان و بخصوص ذهن انسان به خاطر ذات الكتروشيميايي فرآيند تفكر دائم در حال تشعشع امواج فركانس پائين آكوستيكي است كه اين فركانس ها براي تمام اجزاي بدن بخصوص بخش هاي مختلف مغز آشنا مي باشند. براي هر فركانس يك حالت روحي خاص وجود دارد كه اين موضوع در خصوص حالت روحي يادگيري لغات و اصطلاحات و جملات زبان جديد نيز صادق است. با كمك نرم افزارهاي مولد امواج مغزي ما موفق شديم دقيقا امواج مربوط به يادگيري را شناسايي و بازتوليد نمائيم و با تلفيق اين امواج با مطالب آموزشي انگليسي و به كمك تكنيك سه بعدي سازي و پخش صدا به صورت سوپر استريوي ديناميكي در داخل مغز، اين امكان را فراهم سازيم تا ضمير ناخودآگاه از حالت بي حسي و عدم دخالت بخش منطق و هشيار ذهن سود جسته و به طور سريع و غير خطي و حسي لغات جديد و آهنگ تلفظ و احساس پنهان در ديالوگ ها را فورا جذب و به طور ماندگار در خود حفظ كند.ما به كمك تكنولوژي نوين نرم افزار و دستاوردهاي جديد دانش روانشناختي مغز موفق شده ايم به طور عملي موضوع يادگيري انگليسي در خواب را از حالت يك نظريه علمي تخيلي به يك واقعيت تبديل كنيم.

سوال : لطفا تكنولوژي مورد استفاده در آلبوم انگليسي در رويا را بيشتر توضيح دهيد:

جواب:مغز انسان از لحظه تولد تا پايان عمر به طور دائم و شبانه روزي براساس چهار موج اساسي ، امواجي با فركانس بسيار پائين و غير قابل شنيدن براي گوش از خود منتشر مي كند كه بسته به حالات روحي انسان اين امواج تركيب هاي مختلفي به خود مي گيرد. براي مثال امواج لحظات آرامش و مديتيشين با امواج مغز هنگام مطالعه و تمركز بالا تفاوت دارد. در واقع بين حالات روحي و رواني و ذهني انسانها و امواج مغزي آنها يك تناظر يك به يك و قابل اثبات وجود دارد كه اين تناظر و ارتباط غير قابل انكار مبناي توليد سيستم هاي مولد امواج مغز و بازخوراندن اين امواج از طريق مدوله كردن با امواج صوتي و موزيك هاي قابل شنيدن است.از سوي ديگر انسان به خاطر داشتن دو گوش در طرفين سر و اختلاف زماني كوچكي كه دررسيدن يك صداي واحد به دو گوش وجود دارد توانايي تشخيص محل و جهت و فاصله صدا را پيدا مي كند. يعني اگر از طريق هدفون صدا يا پيامي صوتي به دو گوش و البته با تاخير اندكي نسبت به هم ارسال شود، مغز به طور ناخودآگاه در درون خود عمل جهت يابي را انجام مي دهد و با ايجاد فضايي سه بعدي و مجازي منبعي مجازي را براي صدا در سمت دلخواه شما (كه با تاخير زماني قابل كنترل است) ايجاد مي كند. به اين نوع سه بعدي سازي پيام هاي صوتي به كمك مغز توليد امواج Binaual Wave Generating مي گويند كه اساس كار تمام سيستم هاي مدرن نرم افزاري توليد امواج مغزي در جهان به شمار مي آيد.
سوال: درس هاي اين مجموعه به چه صورت ارائه مي شوند:

جواب: درس هاي اين مجموعه به دو زبان انگليسي و فارسي ارائه مي شود و هدف از طراحي اين مجموعه ايجاد يك دنياي مجازي و رويايي در ذهن زبان آموز به كمك مغز اوست . درس ها به صورت صوتي و به فرمت mp3 روي سه عدد سي دي قرار داده شده و هر سي دي شامل بيش از پانزده ساعت درس و تمرين مي باشد.سطح درس ها از حالت ابتدايي شروع و تا حالت مكالمات پيشرفته ادامه پيدا مي كند. فارسي بودن توضيحات تك تك جملات و كلمات درس ها اين امكان را در اختيار ضمير ناخودآگاه قرار مي دهد تا با حداقل انرژِي معنا و مفهوم ديالوگ ها را جذب كند. نحوه استفاده از اين مجموعه به اين صورت است كه هدست را روي گوش خودقرار داده و سپس دستگاه پخش صدا (كه مي تواند هر دستگاه پخش mp3 باشد) را روشن كرده و چشمان خود را ببنديد و به خواب فرو رويد. ازآنجا كه درس ها روي امواج مغزي مدوله شده اند ، شما بعد از چند دقيقه باكمال حيرت متوجه مي شويد كه افرادي بسيار نزديك شما در حال مكالمه انگليسي و فارسي با هم مي باشند.اگر چشمان خود را ببنديد به خ
اطر غريب بودن تكنولوژي بلافاصله خود را در داخل يك كلاس ذهني مي بينيد كه استاد در حال حركت و به صورت ديناميك مطالب را به دو زبان انگليسي و فارسي تدريس مي كند. از آنجا كه همراه هر جمله و پارگراف بلافاصله معناي فارسي آن هم تكرار مي شود ، ذهن شما به طور خود به خود بين جملات فارسي و انگليسي تناظر معنايي كشف مي كند و بعد از يك ساعت ديگر ذهن صرف نظر از زبان درس ارائه شده معناي آن را خود به خود درمي يابد. انگار به يك باره انگليسي بودن زبان درسها براي ذهن بي معنا مي شود و مغز شما بلافاصله بعد از اداي هر كلمه و جمله انگليسي ، فورا معناي آن را درمي يابد. گويي شما با زبان مادري خود آن جمله را درك كرده ايد و اين اوج اعجاز و فو ق العادگي اين مجموعه محسوب مي شود.
طبيعي است كه به مرور شما به خواب مي رويد و در رويا شخصيت هايي مي بينيد كه در حال گفتگو و صحبت و اداي جملاتي هستند كه از گوشي پخش مي شود. تعجب هم ندارد! ذهن شما بر اساس معناهايي كه از صداهاي دريافتي مي گيرد اقدام به رويا سازي مي كند و روياهاي شما را با اتفاقات درسها هماهنگ و همنوا مي سازد.
بديهي است كه اصوات mp3 اين مجموعه قابل انتقال به كول ديسك ها و حافظه هاي قابل حمل و دستگاه هاي پرتابل mp3 Player نيز مي باشند.

مجموعه " انگليسي دررويا " براي هرزبان آموز در هر سن و سالي مناسب است. سرعت يادگيري درس ها و لهجه هاي صحيح در اين روش فوق العاده و اعجاب آور است. بعد از هر بار خوابيدن احساس قدرتمندي از توانايي درك مكالمات وجود شما را فرا مي گيريد و شما با گوش كردن به اخبارها و تماشاي فيلم هاي زبان اصلي در مقابل چشمان حيرت زده اطرافيان خود ، به راحتي قادر به درك عميق معناي مكالمات و گفتارها و ترجمه آنها خواهيد بود. به جرات مي توان گفت كه در عرض كمتر از ده روز شما مي توانيد با استفاده از اين مجموعه به اندازه يكسال كلاس رفتن و مطالعه كلاسيك زبان پيشرفت كنيد!

مطلب مرتبط:

آموزش زبان انگليسي در خواب و رويا (مجموعه كامل)

سه شنبه 16 بهمن 1386
مشاهده :739 مرتبه
منبع  :سايت
فرستنده : علي-عمران پور
اطلاعات كامل
 نظرات و سوالات 
ارسال نظرات
نام
شهر
ايميل
پيغام
0 كاراكتر  از 200
 
  سنجش مستمر
صفحه اول
  منوي اصلي سايت
سوالات امتحان نهایی
نمونه سوالات امتحانی
معرفی رشته های دانشگاهی
كلاس مجازی
مقالات علمی
كتاب های درسی
شاگرد اول ها
فروشگاه اینترنتی
آگهی های رایگان
بخش دانلود
اخبار آموزشی
زنگ تفریح
آلبوم عكس
لینكستان
  آخرین ویدئو ها

پايگاه سنجش مستمر در قبال لينك ها و مطالب ارائه شده در سايتهاي ديگر كه در اين سايت معرفي شده اند و نيز مطالب ارسالي اعضا  مسوليتي ندارد. در صورت مشاهده هر گونه مطلب خلاف قانون مراتب را به ما اطلاع دهيد.
  سوالات امتحاني   سوالات امتحان نهايي   كلاس مجازي   رشته هاي دانشگاهي   كتاب هاي درسي   مقالات   شاگرد اول ها   فروشگاه اينترنتي   آگهي ها   دانلود   اخبار   زنگ تفريح   آلبوم عكس   آرشيو مطالب   لينكستان
.Copyright www.SanjeshMostamar.com © 2006 . All Rights Reserved

 parsianstore.ir  asriran.info  sanjeshbartar.com  daneshnews.com  بیمه میهن